Tule mukaan Kuusiolinna Terveyden asiakasraatiin

Asiakasraati on toiminut Kuusiokuntien alueella vuodesta 2013, ja sen jäseninä ovat olleet potilasjärjestöjen edustajat. Nyt haemme asiakasraatiin uusia jäseniä.

Haluamme yhdessä asiakkaiden kanssa kehittää Kuusiolinna Terveys Oy:n palveluita ja toimintoja. Asiakasraadin tavoitteena on tuoda asiakasnäkökulmaa Kuusiolinna Terveys Oy:n palveluiden suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin. Asiakasraati on keskusteleva ja ideoita tuottava ryhmä, jonka esille tuomia ajatuksia arvioidaan johtoryhmässä sekä eri toiminta-alueilla. Raadissa ei käsitellä kenenkään yksittäistä hoitoa, vaan palvelun osia ja toimintojen kokonaisuuksia.

Haemme asiakasraatiin Kuusiolinna Terveyden toimialueella asuvia, eri-ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia asukkaita. Asiakasraadin tapaamisia on 2 kertaa vuodessa. Asiakasraadin toiminta perustuu vapaaehtoisuuteen, eikä kokouksista makseta kulukorvauksia. Asiakasraadin jäsenyyteen ei ole pääsyvaatimuksia, vaan jäseneksi voi hakeutua kuka tahansa sosiaali- ja terveyspalveluiden toiminnasta kiinnostunut kansalainen.

Jos kiinnostuit, lähetä meille vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot miksi olet kiinnostunut asiakasraatityöskentelystä ja yhteystietosi.

Lähetä hakemuksesi maaliskuun loppuun mennessä

sähköpostilla:
arja.palosaari@pihlajalinna.fi

tai kirjeellä:
Kuusiolinna Terveys Oy ”Asiakasraati” Salmentie 10, 63300 Alavus

Lisätietoja Palvelupäällikkö Maria Keto puh. 040 506 1072